Alla inlägg den 24 oktober 2007

Av Nenny - 24 oktober 2007 15:41


Jag har testat den. Vi hade den på jobb förra veckan (vill ju inte köpa hem en hel tub bara för att testa) och jag var bara tvungen att testa. Hur äckligt det än låter...


Faktum är att det alls var så äckligt som man kunde föreställa sig. Men grejen är att det är kaviar och färskost med lite bananpuré i. Jag smakade inte ens bananen. Det smakade mild kaviar helt enkelt.

Så nu vet ni...


Update...

"hur kunde du utesluta bananen? är inte den blandad med själva kaviarn?"  undrar Jessica

Jovisst är bananen blandad med kaviaren. Det jag menade var att det knappt smakar banan alls. Den smaken är så väldigt liten. Smaken blev ju mest mild kaviar som sagt.
Av Nenny - 24 oktober 2007 13:41

 Tisdagen 23 okt 2007


Brev till mig själv.


Nää nu får det vara nog!!! Slut på detta ständiga självplågeri. Slut på allt gnäll och ynkande. NU RÄCKER DET!!!!

Jag SKA gå ner i vikt.

Jag SKA sluta plåga mig själv.

Jag SKA sluta tycka så synd om mig själv att jag måste tröstäta konstant.

Jag SKA gå morgon/kvälls promenader och jag SKA styrketräna.

Jag SKA låta bli godis chips o annat snax.

Jag SKA äta bra mat.


Jag måste ta mitt eget ansvar nu. Ingen annan gör det åt mig.

Jag SKA bli smal o snygg. Känna mig pigg, frisk och sexig.

Jag SKA vara skark o ha motståndskraft.


JAG SKA BLI JENNY!!!!!!


Punkt slut.




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards