Alla inlägg den 4 oktober 2007

Av Nenny - 4 oktober 2007 08:32


Ställde klockan på halv 6 bara för att få stänga av den o somna om. Mmmm kurar in mig i täcket igen.

Vaknar till vid halv 7 och känner mig pigg o rejälv utvilad. Ligger o drar mig till kvart över 7. Åhh så skönt. Helt utvilad och ändå uppe kvart över 7.


Upp på löpbandet för en rask promenad på 40 minuter. Jag hade ett rejält tempo och gick med rejäl lutning delar av tiden. Svettigt.


Slänger igång en maskin disk och börjar fixa frukost. Märker att alla skedar är i maskinen så jag äter med en sked som är aningen större än våra vanliga. Men det gick hur bra som helst det också. =)


Idag ska det tvättas. Måste ha rena kläder med oss till Köpenhamn. Det ska också städas eftersom mina föräldrar kommer hit i eftermiddag. De ville fira mig innan vi åker. Det blev ingen "låda" att servera idag. Det blir lax o potatis. Det är så gott med lax.


Bara för att jag fyller år har jag fått presenter av ica. På ica maxi fick jag en tårtspade o en daimtårta och på ica kvantum fick jag en amarettotårta. Tack för det Ica. Väldigt snällt!! =) Så efterrätten är avklarad...


Nu ska jag städa lite och sen duscha. Sen slappa lite med min tidningshög som jag har liggandes.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards