Direktlänk till inlägg 6 juni 2008

Sjutusensexhundratrettioåtta

Av Nenny - 6 juni 2008 10:46

7638 steg fick jag ihop på väg till och hem från affären. Jag hann gå utanför porten när jag kom på att jag glömt handlelistan. Gick tillbaka och hämtade den och passade på att smörja in anikte, hals o armar med solskydd. Vilket jag är glad för nu. Jag var ute i ca 1 timme. Jag gick kors och tvärs över vägarna för att hitta så mycket skugga jag bara kunde.


Skönt att jag satte in linser idag för då kunde jag ju ha mina solglasögon. Tycker annars det är lite onödigt att slösa endagslinser på att bara gå till affären och sen vara hemma. Men jag tror jag ska göra det lite oftare nu på sommaren. Solglasögon är guld värt.


Nu sitter jag o smuttar på en Ramlösa Jordgubb & Lime. Jag var rätt törstig när jag kom fram till affären så det var skönt att dricka lite när jag gick hem. Jag är uppe i över 1 liter än så länge. Ja inte ramlösa då... Utan totalt vattenintag idag. ;)


Nu blir det snart nån liten lätt lunch. Får se vad jag kan gräva fram ur skåpen.


Sköt om er därute i värmen!



 
 
BeaTris

BeaTris

6 juni 2008 12:02

Bra jobbat i värmen, bra att drika mycket vatten. Kom precis hem från en timme & drack nästan upp en hel ½ liters flaska, men var så kissnödig sista biten att jag fick avvakta *s* Nu har jag fyllt på & ska dricka mycket. Pluset ska vara borta tills nästa fredag & mer därtill. Här blir det en bakad potatis med kesoröra.
Ha en fortsatt fin dag.

*Kram*

http://beatris.bloggagratis.se

 
Lumumma

Lumumma

7 juni 2008 09:33

Tack för konfettin! ;-) Det var en rejäl promenad du fick ihop! Härligt! Kram från mej.

http://lumumma.rummet.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nenny - 13 mars 2009 13:51

Ville bara påminna er om att jag inte längre kollar av kommentarer i denna bloggen.   Jag bloggar numera på följande adress: http://nenny.se/blogg/   Uppdatera gärna era länkar!!    Vi ses där!! =) ...

Av Nenny - 30 januari 2009 07:45

Bloggagratis har gjort sitt. Den har tjänat mig väl men det är dags att dra vidare känner jag. Utforska nya vidder. =) --------------------------------   Bloggen flyttar till: http://nenny.se/blogg/   -------------------------------- Jag är tillbaka!...

Av Nenny - 26 januari 2009 19:12

Tack för att ni tänker på mig! Det värmer. =)   Jag mår bra. Tänkte bara säga det. Ni behöver inte vara oroliga.   Men bloggandet har på nåt sätt gått in i väggen. Jag har varken lust att skriva eller läsa. Vet inte riktigt vad som har hänt. Jag vill...

Av Nenny - 22 januari 2009 12:31

Har inte riktigt varit på blogghumör på ett par dar. Har knappt varit ute hos er andra och inte skrivit så mycket själv. Känner mig låg. Nu börjar det ta emot lite med ViktVäktarna. Farligt farligt. Jag har inte fyllt i en checklista på hur länge so...

Av Nenny - 20 januari 2009 20:24

Vår diskmaskin krånglar...igen. (Jävla skitmaskin) Björne har tandvärk och måste dra ut en tand. Smärtsamt och dyrt. Jag hänger inte med i skolan. Känner mig som värsta ufot. Pointsräknandet går väl sådär i nuläget.   Bah.   Det känns bättre när m...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards