Direktlänk till inlägg 7 maj 2008

Tankar kring sommaren och bullbak!

Av Nenny - 7 maj 2008 11:29

Idag har jag bakat bullar! Riktigt goda. Och klara lagom till frukosten utan större besvär. =) Mums!

Receptet finns i Matbloggen


Igår gick jag äntligen över 12000 steg. Idag har jag inte kommit ut än.

Men solen skiner och termometern visar 30,3 (i solen då...) utanför fönstret. Det har varit bullbak, tvätt, disk, kolla upp utbildningarna som jag kom in på, virusscan på datorn och lite allmänt pyssel här hemma. Känner dessutom att halsen inte är helt hundra. Men jag ska ta mig ut en sväng sen tänkte jag.


Men nu när det börjar bli varmt så går tankarna till sommaren. Ni vet när det är olidligt varmt. Hur ska man orka gå 12000 steg om dagen då egentligen? Det får väl bli tidiga morgonpromenader och sena kvällspromenader. Men den tiden den sorgen...

Nu är det nu som gäller. Idag alltså. Fokus på att gå 12000 steg IDAG.


Så upp och hoppa ligg inte och dra dig.... *nynnar*


Nu får jag sparka mig själv i ändan o gå ut o gå lite.

Ajö så länge!!



 
 
Ingen bild

Cee

7 maj 2008 14:09

Vad duktig du är som pushar på dig själv hela tiden. önskade jag hade den drivkraften men jag tycker bara det hela blir halvdant hemma hos mig. Men det är superskönt med vädret just nu skulle också behöva komma utt på en promenad nu.
Pepp och kram Cee

 
Angel

Angel

7 maj 2008 16:18

Hoppar över till matbloggen och kollar in...

http://angelwings.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nenny - 13 mars 2009 13:51

Ville bara påminna er om att jag inte längre kollar av kommentarer i denna bloggen.   Jag bloggar numera på följande adress: http://nenny.se/blogg/   Uppdatera gärna era länkar!!    Vi ses där!! =) ...

Av Nenny - 30 januari 2009 07:45

Bloggagratis har gjort sitt. Den har tjänat mig väl men det är dags att dra vidare känner jag. Utforska nya vidder. =) --------------------------------   Bloggen flyttar till: http://nenny.se/blogg/   -------------------------------- Jag är tillbaka!...

Av Nenny - 26 januari 2009 19:12

Tack för att ni tänker på mig! Det värmer. =)   Jag mår bra. Tänkte bara säga det. Ni behöver inte vara oroliga.   Men bloggandet har på nåt sätt gått in i väggen. Jag har varken lust att skriva eller läsa. Vet inte riktigt vad som har hänt. Jag vill...

Av Nenny - 22 januari 2009 12:31

Har inte riktigt varit på blogghumör på ett par dar. Har knappt varit ute hos er andra och inte skrivit så mycket själv. Känner mig låg. Nu börjar det ta emot lite med ViktVäktarna. Farligt farligt. Jag har inte fyllt i en checklista på hur länge so...

Av Nenny - 20 januari 2009 20:24

Vår diskmaskin krånglar...igen. (Jävla skitmaskin) Björne har tandvärk och måste dra ut en tand. Smärtsamt och dyrt. Jag hänger inte med i skolan. Känner mig som värsta ufot. Pointsräknandet går väl sådär i nuläget.   Bah.   Det känns bättre när m...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards