Direktlänk till inlägg 22 augusti 2007

Morr

Av Nenny - 22 augusti 2007 07:39

Veckan började inte bra. Vågskrället visar 79 kilo och det tyckte jag INTE om. Tog mig till jobbet och det strular med inloggningar o lösenord. Det tar en kvart innan jag får rätt på det. Sen har jag mer eller mindre glömt häften av alla kommandon. Men det kom tillbaka efterhand. Kom hem och stack till gymet. Där gick det bra i alla fall. Fast jag har 5 kilo (minsta möjliga) på axelpressen och där klarar jag inte 15 x 3. Hahaha oj vad svag jag måste vara i axlarna... Kom hem och åt och trots resultatet på vågen imorse så sätter jag i mig glass också. Hur är jag funtad egentligen??? 


Gårdagen gick lite bättre och idag ska det gå ännu bättre. Jag ska ta en timmes promenad ikväll och imorgon ska vi köra styrketräning igen.


Tack a-k för ditt inlägg:

"Låter som du kan allt redan! Praktisera är ett annat problem men det fixar du :)"

För det är ju så det är. Jag kan nog allt (det mesta i alla fall) men jag har problem att tillämpa det i praktiken. Men jag jobbar på det....


 
 
Ingen bild

a-k

22 augusti 2007 09:58

Hejjar på dig ! Jag kan också allt men har svårt med det praktiska...*s* nu har jag skött mig perfo sen förra måndagen så det känns bra.

 
Malin

Malin

22 augusti 2007 21:29

Vad duktig du är som gör egen müsli. Ekologisk dessutom. Cred till dig!
Hoppas det går bra i vardagen igen. Jag vill vänta tills alla fester är över innan jag kör på i full fart igen.
Har jag frågat vad det är du jobbar med?
Hoppas din dag på jobbet går bättre imorron.
Kram till dig

http://mallingen.blogspot.com

 
Ingen bild

elle

23 augusti 2007 14:11

Hej!

Hur mår ni där borta i Danmark?=) Vi mår bara bra, vi var på ultraljud igår och kolla på våran lilla Knodd som vi har döpt den till=). Den är en riktig liten boxare gud vad den levde rövare=) men dock var jag bara i vecka 10 ingående på min elfe vecka nu idag och bara 3 cm lång, men man såg allt alla ben o armar=)
ha de bra

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nenny - 13 mars 2009 13:51

Ville bara påminna er om att jag inte längre kollar av kommentarer i denna bloggen.   Jag bloggar numera på följande adress: http://nenny.se/blogg/   Uppdatera gärna era länkar!!    Vi ses där!! =) ...

Av Nenny - 30 januari 2009 07:45

Bloggagratis har gjort sitt. Den har tjänat mig väl men det är dags att dra vidare känner jag. Utforska nya vidder. =) --------------------------------   Bloggen flyttar till: http://nenny.se/blogg/   -------------------------------- Jag är tillbaka!...

Av Nenny - 26 januari 2009 19:12

Tack för att ni tänker på mig! Det värmer. =)   Jag mår bra. Tänkte bara säga det. Ni behöver inte vara oroliga.   Men bloggandet har på nåt sätt gått in i väggen. Jag har varken lust att skriva eller läsa. Vet inte riktigt vad som har hänt. Jag vill...

Av Nenny - 22 januari 2009 12:31

Har inte riktigt varit på blogghumör på ett par dar. Har knappt varit ute hos er andra och inte skrivit så mycket själv. Känner mig låg. Nu börjar det ta emot lite med ViktVäktarna. Farligt farligt. Jag har inte fyllt i en checklista på hur länge so...

Av Nenny - 20 januari 2009 20:24

Vår diskmaskin krånglar...igen. (Jävla skitmaskin) Björne har tandvärk och måste dra ut en tand. Smärtsamt och dyrt. Jag hänger inte med i skolan. Känner mig som värsta ufot. Pointsräknandet går väl sådär i nuläget.   Bah.   Det känns bättre när m...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards