Direktlänk till inlägg 4 augusti 2007

Jag vill ÄTA

Av Nenny - 4 augusti 2007 18:59

Idag har kroppen bara skrikit efter mat. Ingen speciell sort men jag vill äta hela tiden. Fattar inte varför. Jag låter bli att äta så gott jag kan men just idag vill ha bara ha mer mer mer mer och sen lite till... Jag håller på att bli knäpp. (Lite mer än vanligt då...)


Idag drog jag och Björne till Väla. Målet var i första hand att hitta en tröja/skjorta till Björne som han kan ha på bröllopet nästa vecka. Han hittade en skjorta o två tröjor. Vi köpte alltihop. Jag kom på att jag behövde ett par skor till samma evenemang. Och kolla vad jag köpte!!! Jag har aldrig gått i högklackat i hela mitt liv. Gahh.

Men faktum är att de sitter bra, känns bra och är dessutom neutrala. Ett riktigt bra köp. Får se hur ofta jag kommer att använda dem efter detta...


Vi har varit och styrketränat 2 ggr denna vecka och det känns hur bra som helst. Jag har fortfarande lite problem med nacke o axlar men jag har fått höra att det kommer att bli bättre ju mer jag tränar. Skönt!


Tack Cecilia för tipset om loppet i Malmö!! Det låter högst intressant!!

Men jag vill ha MER tips. Bring it on. Bombardera mig bara...



 
 
Louice

Louice

4 augusti 2007 21:30

Tack för besöket hos mej! :)

Känner igen det där med att man bara vill äta o äta...
Skickar lite peeeeppp!

http://alni.wordpress.com

 
Ingen bild

Anna L

5 augusti 2007 19:42

Här i Lund finns det Lundaloppet i maj juni nån gång, och Sankt Hans-loppet som jag tror går i augusti eller så. Båda har både 5 och 10 km-klasser. Det är ju inte så långt hit från Helsingborg. Lundaloppet brukar det vara många som står och hejar på så det är bra stämning, Sankt Hans är nog ett ganska litet lopp och mer kuperat. Så det kan ju vara skönt om du inte vill ha så mycket ståhej kanske.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nenny - 13 mars 2009 13:51

Ville bara påminna er om att jag inte längre kollar av kommentarer i denna bloggen.   Jag bloggar numera på följande adress: http://nenny.se/blogg/   Uppdatera gärna era länkar!!    Vi ses där!! =) ...

Av Nenny - 30 januari 2009 07:45

Bloggagratis har gjort sitt. Den har tjänat mig väl men det är dags att dra vidare känner jag. Utforska nya vidder. =) --------------------------------   Bloggen flyttar till: http://nenny.se/blogg/   -------------------------------- Jag är tillbaka!...

Av Nenny - 26 januari 2009 19:12

Tack för att ni tänker på mig! Det värmer. =)   Jag mår bra. Tänkte bara säga det. Ni behöver inte vara oroliga.   Men bloggandet har på nåt sätt gått in i väggen. Jag har varken lust att skriva eller läsa. Vet inte riktigt vad som har hänt. Jag vill...

Av Nenny - 22 januari 2009 12:31

Har inte riktigt varit på blogghumör på ett par dar. Har knappt varit ute hos er andra och inte skrivit så mycket själv. Känner mig låg. Nu börjar det ta emot lite med ViktVäktarna. Farligt farligt. Jag har inte fyllt i en checklista på hur länge so...

Av Nenny - 20 januari 2009 20:24

Vår diskmaskin krånglar...igen. (Jävla skitmaskin) Björne har tandvärk och måste dra ut en tand. Smärtsamt och dyrt. Jag hänger inte med i skolan. Känner mig som värsta ufot. Pointsräknandet går väl sådär i nuläget.   Bah.   Det känns bättre när m...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards