Direktlänk till inlägg 16 juli 2007

Veckans vikt

Av Nenny - 16 juli 2007 09:18

Idag står vågen still på 76,8. Samma som förra veckan alltså.


Det får jag vara nöjd över med tanke på att jag slarvat en hel del denna veckan.

Idag blev det 50 minuter på gångbandet innan frukost. Heja mig! Jag har hamnat i en seriös svacka när det gäller motionen och jag måste komma igång igen. Så hej o hå.


Nu är jag äntligen inne på sista arbetsveckan innan det är dags för semester. 4 dagar kvar sen är det äntligen dags =)



Tack alla ni som röstat. Det verkar som om nästan alla vill se vad jag äter. Så med start idag kommer jag att skriva ut min mat här.






Träning: 50 minuter rask promenad: - 190 kcal


Frukost: Fil med Müsli och grönt te:  232 kcal

Lunch: Tacorester: 300 kcal

Mellanmål: Ananas split, banan: 190 kcal

Middag: 2 mackor: 270 kcal

Kvällsmål: Grandiosa power pan: 345 kcal


Kalorier totalt: 1337 kcal (- motion = 1147 kcal)




 
 
Starlight

Starlight

16 juli 2007 10:32

*pepp pepp*
snart ledig och kan må gott med mannen din. och mer tid för att motionera. duktig du är som går på gångband innan frukost. Heja heja

http://blogg.aftonbladet.se/1365

 
Ingen bild

Malin

16 juli 2007 12:02

Bra jobbat!
Och gåband innan frukost är ju hur bra som helst - känns som om inte jag skulle orka mig på nåt sånt.
Snaaart semester - vad härligt för dig.
Kram o ha en bra dag!

 
Nette

Nette

23 juli 2007 08:43

Härligt härligt! Vad duktig Du är! Jag har inte kommit ner till den magiska 7:an ännu... Jag kämpar och kämpar, men står stilla på 81 komma någonting hela tiden. Underbart att se att det gåt bättre för andra i alla fall. Ha nu en skön semester!
Kram Nette

http://web.comhem.se/novell

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nenny - 13 mars 2009 13:51

Ville bara påminna er om att jag inte längre kollar av kommentarer i denna bloggen.   Jag bloggar numera på följande adress: http://nenny.se/blogg/   Uppdatera gärna era länkar!!    Vi ses där!! =) ...

Av Nenny - 30 januari 2009 07:45

Bloggagratis har gjort sitt. Den har tjänat mig väl men det är dags att dra vidare känner jag. Utforska nya vidder. =) --------------------------------   Bloggen flyttar till: http://nenny.se/blogg/   -------------------------------- Jag är tillbaka!...

Av Nenny - 26 januari 2009 19:12

Tack för att ni tänker på mig! Det värmer. =)   Jag mår bra. Tänkte bara säga det. Ni behöver inte vara oroliga.   Men bloggandet har på nåt sätt gått in i väggen. Jag har varken lust att skriva eller läsa. Vet inte riktigt vad som har hänt. Jag vill...

Av Nenny - 22 januari 2009 12:31

Har inte riktigt varit på blogghumör på ett par dar. Har knappt varit ute hos er andra och inte skrivit så mycket själv. Känner mig låg. Nu börjar det ta emot lite med ViktVäktarna. Farligt farligt. Jag har inte fyllt i en checklista på hur länge so...

Av Nenny - 20 januari 2009 20:24

Vår diskmaskin krånglar...igen. (Jävla skitmaskin) Björne har tandvärk och måste dra ut en tand. Smärtsamt och dyrt. Jag hänger inte med i skolan. Känner mig som värsta ufot. Pointsräknandet går väl sådär i nuläget.   Bah.   Det känns bättre när m...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards