Direktlänk till inlägg 28 maj 2008

Skoproblemen

Av Nenny - 28 maj 2008 12:56

Jag har tröttnat rejält på mina skor nu. Ena paret är helt söndriga. Andra paret får jag blåsor och ömma fötter av.

Nya kommer därför att inhandlas i veckan. Denna gången ska jag prova alla skor i hela affären innan jag bestämmer mig. Det får vara nog med halvdana skor nu. Kosta vad det kosta vill. Jag ska ha bra skor! Punkt.

 
 
Anna

Anna

28 maj 2008 13:52

Hej!

Själv använder jag mig av märket Asics, när jag är ute och promenerar och av märket Rykää på jympaskorna inomhus. Jag tycker dessa skor är super, eftersom de passar mina fötter som är lite breda på ovansidan.

Är sugen på att testa MBT skor, men shit, inte vet jag om jag är så sugen på att lägga ut 2000 spänn för ett par skor. Frågade en på intersport om hållbarheten på dessa skor och han sa ca ett år. Alltså, som vanliga skor.

Lycka till med köpet!

/Anna

http://www.lilltrollet34.bloggs.e

 
Coyntha

Coyntha

28 maj 2008 14:45

Hej! Ett bra alternativ om man inte vill spendera jättemycket är de son heter "walk shoes" från Reebok. De kostar ca 500-600kr!

Om du vill ha de bara för att gå, då funkar de perfekt!

Kram!

http://coyntha.wordpress.com

 
Christina

Christina

28 maj 2008 21:33

Hej!
Heja,heja på dig också!!!
Vilken rolig sida du har,och erat schlagerbord gick inte av för hackor!
Sidor som jag tänker följa tänkte jag lägga upp som länkar inne hos mig.Om du inte vill att jag lägger upp din sida så bara hojta till.

Christina

http://viktsidan.wordpress.com

 
Christina

Christina

28 maj 2008 21:43

Hej igen!
Jag kan inte låta bli att lägga mig i,men jag läste det inlägg när du gade så ont i magen.Kolla så att det inte är gallsten du har.Jag ska nämligen operara bort mina gallstenar nu i juni och de symtomen som du beskrev påminner väldigt mycke om mina gallstensanfall.
Gallsten upptäcker dom om du kräver att dom gör ett ultraljud.
Ta hand om dig!
Kramar Christina

http://viktsidan.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nenny - 13 mars 2009 13:51

Ville bara påminna er om att jag inte längre kollar av kommentarer i denna bloggen.   Jag bloggar numera på följande adress: http://nenny.se/blogg/   Uppdatera gärna era länkar!!    Vi ses där!! =) ...

Av Nenny - 30 januari 2009 07:45

Bloggagratis har gjort sitt. Den har tjänat mig väl men det är dags att dra vidare känner jag. Utforska nya vidder. =) --------------------------------   Bloggen flyttar till: http://nenny.se/blogg/   -------------------------------- Jag är tillbaka!...

Av Nenny - 26 januari 2009 19:12

Tack för att ni tänker på mig! Det värmer. =)   Jag mår bra. Tänkte bara säga det. Ni behöver inte vara oroliga.   Men bloggandet har på nåt sätt gått in i väggen. Jag har varken lust att skriva eller läsa. Vet inte riktigt vad som har hänt. Jag vill...

Av Nenny - 22 januari 2009 12:31

Har inte riktigt varit på blogghumör på ett par dar. Har knappt varit ute hos er andra och inte skrivit så mycket själv. Känner mig låg. Nu börjar det ta emot lite med ViktVäktarna. Farligt farligt. Jag har inte fyllt i en checklista på hur länge so...

Av Nenny - 20 januari 2009 20:24

Vår diskmaskin krånglar...igen. (Jävla skitmaskin) Björne har tandvärk och måste dra ut en tand. Smärtsamt och dyrt. Jag hänger inte med i skolan. Känner mig som värsta ufot. Pointsräknandet går väl sådär i nuläget.   Bah.   Det känns bättre när m...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards